tisdag 14 januari 2014

Trädgårdskampen!
Hehhee! Vad spännande! Det som jag har svårast för vid förhandstittning av programmet är stressen. Att allt måste gå så fort! Själv besjunger jag långsamhetens lov ;-)! Men! Det skall bli jättespännande!
Så vitt jag förstår är det bara juryn som får bestämma vem som åker ut.
Jag kommer dock att skapa min egen uppfattning och hejar på den jag gillar. 
Nu, när ens egen trädgård inte tar all tid, får vi ju möjligheter att byta lite "tyckanden" med varandra under vintern/vårvintern. Varje trädgårdsbloggare hittar säkert något att skriva om angående programmet. Jag kommer att göra det i varje fall. 
                             Alltså:
                               Trädgårdskampen i kväll kl 20 i SVT1
                             
                                          Mycket nöje!

5 kommentarer:

  1. Givetvis ska jag se programmet och jag hoppas att det blir ett underhållande program. Vi får väl jämföra vem vi hejar på om inte annat. Måste erkänna att jag hör till skaran som faktiskt kan missa ett och annat svenskt trädgrsprogram utan att gråta.
    Ha det gott!
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Undrar lite vad den här tävlingen går ut på men jag kanske kan titta på SVT Play. Beror på rättigheter. Då vet jag vad ni skriver om.
    Det regnar här och fortfarande för många plusgrader för årstiden. Önskar dig en bra dag.
    Anje

    SvaraRadera
  3. Det ska verkligen bli spännande att se programmet i kväll, pratade med både Tony, Peter, Gunnel o Hannu nu i helgen:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  4. Kommer givetvis att titta! Hoppas mina fördomar kommer på skam - jag har nämligen fått för mig att TV-producenter hellre fokuserar på ytligt drama och effekter än på kunskap och orsaker bakom det deltagarna gör i den här typen av tävlingsprogram. Då hjälper det inte att domarna är kunniga och seriösa om producenten systematiskt klipper bort det som "tynger". Vi hörs!
    Kram

    SvaraRadera