måndag 29 augusti 2016




               Ett fint och smickrande reportage

Att se sin trädgård genom någon annans ögon är en omvälvande upplevelse - tycker jag. Att denna "någon" dessutom har en unik förmåga att ge liv via sina bilder åt den mest obetydliga lilla pelargonstickling till en svulstig floxkombo skvallrar om en känsla för trädgårdens varierande utbud av bildmotiv utöver det "vanliga".
Jag har haft proffsfotografer här, men att fota en trädgård kräver att man själv - som fotograf - har en relation till trädgård. En s.a.s. djupare förståelse för trädgårdens själ. Ingen har tidigare "förstått" min trädgård som Birgitta.
Dina bilder är superproffsiga! Du är otroligt duktig! Jag är mer smickrad av detta reportage än alla de andra som jag har fått publicerade i tidningar.

       TACK BIRGITTA FÖR ETT FANTASTISKT ÖMSINT REPORTAGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar