torsdag 24 juli 2014


Kryddigt nystajlat 
Jag är galen i färgstarkt men precis lika tokig i det dämpade! Idag kryddade jag ordentligt i Krukträdgården!


 Men, jag skulle inte trivas med bara kryddigt. Lite nordisk melankoli vill jag också ha.
En enda stil passar inte en humörmänniska som jag. 
De nya prylarna köpte jag på rea idag:Halva priset av reapriset. Inte bara jag är glad och ler - det gör plånboken också. Och tänk! Jag som är en svuren antireaperson ;-)! Jag gav mig ut på shoppingrunda helt ovetande vilken "lycka" som väntade mig :-)
Hehhee, inte helt fel med tur ibland!

                            Kanske hittar du också något roligt på rea?

                        Lycka till!

7 kommentarer:

  1. Ibland ska man ha tur:) Fint blev det:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Tosi kauniita värejä.

    Anja kävisikö sinulle että tulemme 14/8 tai 15/8.

    SvaraRadera
  3. Dear Anja, It is lovely to take a peek into your world. I have missed you. Beautiful colors and textures today and so glad you found your treasures and at a good price. ;>) Kramar/Carol

    SvaraRadera
  4. Fint blev det och allt passar dig, både det färgstarka och det naturnära.
    Ha det gott i sommarvärmen.
    Birgitta

    SvaraRadera
  5. Det är kul med lite nytt ibland och det blev ju mysigt.
    Jodå jag följde med Mannen till staden häromdagen utan att själv ha några ärenden och överraskades av utförsäljning på några IittalasAnettelar jag sneglat på ett tag. Blev jätteglad.
    Allt gott
    An

    SvaraRadera