onsdag 20 juli 2011




                        DETALJTOKIG
                                                               (Om du klickar upp bilderna blir de mycket roligare)










Att alltid spana på detaljer är antagligen en läggningssak. 
'Detaljen' i sista bilden är det bäst att lägga märke till fort - så man inte snubblar i den....;)))!
Om inget oförutsett händer så som regn i dagar i sträck eller annat som tvingar mig att vara inne, så tror jag att jag tar bloggsemester....Får se hur länge den varar:)))!
                                 Ha det då gott så länge!

Blogger har fått fnatt igen. Det är inte så här jag vill att texten skall se ut!

35 kommentarer:

  1. Hauniita yksityiskohtia.
    Oikein hyvää lomaa.

    SvaraRadera
  2. Ja, sinne för detaljer har du verkligen! Dessutom lyckas du fånga dem med din kamera.
    Hoppas att du får en riktigt härlig semester! Vi har varit på Gotland och jag lyckades verkligen koppla bort trädgården helt för några dagar.
    Kram/Laila

    SvaraRadera
  3. Hej Anja
    Grattis ! Bloggen Paradis express gör reklam för din blogg, det var roligt, hon har så många och spännande inlägg.
    Min dator håller på att lägga av så jag kan bara skriva ibland när den vill detta.
    kram

    SvaraRadera
  4. Men så är det ju också "de små, små detaljerna som gör det"!!
    Kram och ha en skön bloggsemester!

    SvaraRadera
  5. Ai että sä olet hyvä tekemään tuommosia pieniä yksityiskohtia! Puutarhassasi oli vaikka kuinka paljon kivoja asioita!!

    SvaraRadera
  6. Hei
    fant deg gjennom Paradis Express-gratulerer,virkelig bra å bli presentert der!nydelige detaljer du viser, detaljene er viktig, det er dem som gjør at vi stopper opp..
    Håper du får sommersol i fridagene..!
    Hilsen Tone i Drømmeriet

    SvaraRadera
  7. Helt galet vackra detaljer:)) Speciellt den sista;)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  8. Men det är ju detaljerna som gör det....eller hur?
    Ha det bra ;)

    SvaraRadera
  9. Det är ofta det där lilla som gör det. Att det blir så snyggt. Du har verkligen fångat det lilla extra. Ha en trevlig semester utan blogg!
    Maria

    SvaraRadera
  10. Drahá Anja,děkuji za komentář je mi čest!!!!!Já jen amatér ale Ty královna kvítí!!!!!Ty máš nejkrásnější ?já mám velikou Uctu k Tebe Daja.

    SvaraRadera
  11. Härligt vackra bilder...lilla söta katten där på slutet, helt ljuvligt go..där skulle man vilja burra in näsan i den goa magen!! Önskar dig en fin semester..Kram Karina

    SvaraRadera
  12. Älskar dina detaljer Anja! Ha en skön bloggsemester.
    Tjingeling

    SvaraRadera
  13. ...roliga och vackra detaljer i trädgården måste man ha! Den sista - och flugan - var väldigt vackra!!

    SvaraRadera
  14. Åh, Anja, vad jag skulle bli glad och stolt om du skulle styra kosan mot våra trakter! Självklart, självklart hjärtligt välkommen:)
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Visst är det detaljerna som gör det.
    Vi håller tummarna för fint väder så ha det gott på bloggsemestern!

    SvaraRadera
  16. Your photos and your garden are very beautiful! I look forward to seeing more.

    Does it ever get very hot there? We had 35 degrees today and 36 tomorrow! The flowers are very happy, though, as we had a nice rainfall last night.

    SvaraRadera
  17. Voi, oi miten ihania kuvia ja yksityis kohtia. Ruusuja rakastan.

    SvaraRadera
  18. Då startar jag min regndans på stuberten - REGN, regn, regn över Gunnilse!!!! Tam-di-tam-di-tam! Gunnilse, Gunnilse, regn, regn, regn! Hoppas det blev riktigt och rätt!
    Men, HJÄLP!!!! - nu börjar det ju regna HÄR!!!!

    För övrigt kan jag bara säga; URSÖKT VACKERT!!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  19. Exquisite details dear Anja! Lovely as always. I hope you never stumble over your sweet kitty. Enjoy your break. I have not been blogging as much this summer. I am going to catch up on your posts now. Ha der gott! Kram Carol

    SvaraRadera
  20. mon-jardin-en-ik21 juli 2011 kl. 18:30

    Så vacker!!!! alla detaljer. Dit betongbord är helt underbart (fast det inte riktig var detaljen kanske).Njut av din blogpaus.Det blir tomt men jag förstår dig. Funderar också ibland.
    Till återseende.
    Ha det gott.
    Anje

    SvaraRadera
  21. Vad snyggt det blev på bordet med inbyggd duk! (:D
    Härliga detaljer du visar, jag tror inte jag hinner så långt som till detaljer i år heller men så småningom så, för det är himla roligt!
    Ha en härlig bloggsemester så syns vi så småningom!

    SvaraRadera
  22. Atthålla koll på alla detaljer tar tid så man kan behöva semester från bloggandet :) man ska blogga när man har tid till det och ta hand om trädgården när det är väder som tilllåter :) Kram Suss

    SvaraRadera
  23. Så fina detaljer! Det är ju de som betyder något ;)
    Ha en skön bloggsemester!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  24. Tihi. Underbara detaljer!! Jag myser fortfarande efter "live"-upplevelsen av dem!;-)

    SvaraRadera
  25. Härliga stilleben - du är detaljernas mästare.Gillar särskilt koppen med penséer på den råa betongskivan :-))
    Vi har idag varit i Dalsland på auktion tillsammans med son och sonhustru. Jätte kul men vi är nu totalt slut.
    Vi hörs
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  26. Hej Anja!
    Att du har ett gott öga för detaljer ser man på dina vackra bilder.
    Ta du lite bloggsemester och njut av din trädgård.
    Må väl och vi 'ses'!

    SvaraRadera
  27. Oj, så mycket vackert du har på din blogg! jag har haft lite bloggsemester, så det var ett tag sen jag tittade in hos dej...Men så fint du visar, och vad mycket du fick gjort hos Birgitta! Snyggt! Och rost är inte att förringa, det är så snyggt, själv har jag dragit hem mycket skrot,dvs rostigt, som maken gömt undan! Har en rostig harv på g, som han ska få montera till ett klätterstöd( tips från lottas lund)
    Ha en härlig bloggsemester! Lena

    SvaraRadera
  28. Finfina bilder Anja. Tack snälla för ditt gulliga inlägg om små växthus, klart att mitt också räknas nu. :)

    Ha en fortsatt härlig sommar!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  29. Härliga bilder, du har verkligen öga för detaljer! Ha en trevlig bloggsemester!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  30. Jo men du har ju också öga för det där lilla extra!
    Hoppas du har en skön semester.
    Jag har också haft lite paus eller halvpaus.
    Ha de gott
    Annika

    SvaraRadera
  31. Härliga bilder, ja man får passa vart man kliver med en katt i närheten. Den ser ut att må riktigt bra.
    Trist med blogger problem, har själv inte lagt in något på en vecka nu, så jag har inget märkt av det.
    Ha en skön bloggsemester, det är ju omöjligt att hinna med allt man vill denna årstid..

    SvaraRadera
  32. Fina detaljer du ser! Ha en skön bloggsemester.
    Och jo det är mycket jobb med alla djur, stor trädgård och tomt, men det är roligt. kram Sophia

    SvaraRadera
  33. Härligt! Snart kommer vi till vintermånaderna,då kan man klura och fixa med små detaljer som sedan kan placeras i trädgården. Tusen tack för den inspiration du ger mig.Kram/Fia.

    SvaraRadera
  34. Fortfarande semester?
    Jag gör nog som du...tar en liten bloggsemester igen :)
    Ha det så skönt!

    SvaraRadera
  35. Den där betongen, den är fin den! "Ha en skön semester"-kram från Eva Linnea

    SvaraRadera