fredag 1 januari 2016


 
                             Tack för det gångna året
                                     och
          GOD FORTSÄTTNING!
Nu är det här, det nya och oskrivna bladet som heter 
                                   Anno 2016!

Jag önskar Er Alla mina Läsare god hälsa, kärleksfulla relationer och en hygglig ekonomi :-)!



Och, naturligtvis ett riktigt gott trädgårdsår!


                             Kram på Er Alla!



                                                         Anja

12 kommentarer:

  1. Tack detsamma! Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Detsamma till dej! Vi ses här i bloggvärlden...kanske inte alltid med kommentarer, men jag förblir absolut en av dina läsare!
    Ha en fin början på Januari!
    Lena

    SvaraRadera
  3. Önskar dig detsamma!Gick en liten sväng i trädgården idag och upptäckte några tulpanlökar som tagit sig igenom jorden! Man blir glad. Påmindes om vilken lycka det är att ha en trädgård.
    Må så gott!
    Pia

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dej ett fint nytt trädgårdsår. Ihana puutarhasi :)

    SvaraRadera
  5. Ett Gott Nytt År önskar jag dig :)

    SvaraRadera
  6. Takk det samme til deg.!!
    For å få et godt år i hagen, trenger vi god helse , gode relasjoner og en grei økonomi.
    Godt nytt år !!

    SvaraRadera
  7. Vill också önska dej en god fortsättning på ett nytt och spännande år! Ser fram emot dina trädgårdsbilder 2016!

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År till dig, Anja! Jag ser så mycket fram emot att följa dig och din trädgård även i 2016.

    Som du märkte blev det ingen tur till västkusten för oss i 2015 som jag hade hoppats. Tiden räckte inte till helt enkelt. Min förhoppning är att det kan bli av den här sommaren i stället, vi får väl se.

    Tack för alla fina och lärorika inlägg du har bjudit på under året!

    Kram Nora

    SvaraRadera
  9. Massor av kramar till dig också! Din nya (?) header är verkligen fin!
    Laila

    SvaraRadera
  10. Tack detsamma Anja! Jag tycker så mycket om dina inlägg i bloggvärlden!
    Och en bra relation hoppas jag verkligen vi fortsätter att ha för du är verkligen en förebild :)

    Pengar eller inte.... Spelar inte så stor roll! Bara man får vara frisk :D

    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag önskar dig ett nytt fantastiskt år fyllt med mycket glädje och lycka!!

    SvaraRadera