torsdag 18 oktober 2018



                       

        Sommarkrukor står ute än
och en del kvällar har varit så milda att vi har suttit ute till sena timmen. 
Nu verkar det ändå som om vädret skulle återgå till det mer normala. Men för vår del verkar det inte bli frostnätter ännu.





   Att dekorera för hösten är faktiskt alltid lika roligt.Men jag har svårt att bestämma mig hur jag vill ha det.Jag provar och provar. Ibland är jag nöjd med resultatet - ibland mindre. Får se om jag gillar dessa imorgon :-)?

          Jag länkar till bloggportalen TrädgårdsFägring. 

                      Ha en trevlig helg!

6 kommentarer:

  1. God morgon Anja!

    Allvarligt, inte kan du väl vara kritisk mot dina vackra dekorationer? Du äger ju förmågan och jag gissar att du njuter lika mycket av processen som av de färdiga alstren?

    Visst är det väl mossa som lyser så vackert i den stora krukan?

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, du artiga Gunilla! Det är nog nästan själva processen som är det roliga;-) Men, om jag är sedan riktigt nöjd med något känner jag mig väldigt duktig ;-)!Allvarligt ;-)!

      Radera
  2. Hej Anja!
    Du skall vara riktigt nöjd, det är fint. Din Novemberkaktus är otroligt vacker, vilken färg och fantastisk blomning. Är det blåsvingel i krukan? Så fint, får gräva upp en tuva hos dottern, den har förökat sig i hennes rabatt.
    Ha det fint /Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin - novemberkaktusen, som brukar blomma minst två gånger om året - men aldrig i november ;-)
      Ja, det är en lite planta av blåsvingeln.

      Radera