söndag 10 juli 2016



                                   Besöksrekordet,
     i fåtal av besökare ;-)

           Min öppna trädgård var ingen succé ur besöksantalsynvinkel. Kanske berodde det på vädret eller också har folk nyligen sett Tusen trädgårdar och föredrar att stanna hemma. Eller kanske till och med är inte Anjas Hill intressant ;-)Hemska tanke ;-)! 


Själv är jag nöjd och njuter hämningslöst av arbetets frukter. Det är superhärligt att ha det fint i trädgården, vilket inte längre är en självklarhet. Det kostar mycket för kroppen att jobba hårt fysiskt.
Är rätt impad över min prestation....

                                     

      På söndag den 17 juli, klockan 15-19 har vi öppen trädgård en gång till.
Om du skulle vilja besöka min/vår trädgård ett annat datum under sommaren så ring först!
Alltid trevligt med lite trädgårdsgäster/-prat.
                   Ha't!

5 kommentarer:

  1. Så vackert det ser ut hos dig! Skulle gärna komma och se din trädgård men ännu har det inte blivit av :( Hoppas det kommer fler till dig den 17:e, tror inte att det beror på bristande intresse för din trädgård. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Det ser fantastiskt ut, som ett sagoland!
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  3. Om jag bara vore närmare! Du har en underbar trädgård!
    Ha fin ny vecka!

    SvaraRadera
  4. Hade det bara varit närmare hade vi genast kommit med Cremanthodium till dig. Och visst hade det varit kul att se din fantastiska trädgård i verkligheten :) Vi har varit i Göteborg tre gånger men då kände vi tyvärr inte till din trädgård så bra. Mejla din adress och hur du anser att man bäst skickar plantor så delar vi med oss av de som blir över. Min adress finns på bloggen under kontakt.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Näyttää upealle! Mahtava tuo köynnöskaari.

    SvaraRadera